خاطره

احساستونو بعد از شنیدن این آهنگ ها بگید

من که یاد بچگیام افتادم

 

حنا دختری در مزرعه   438KB

دکتر بالتازار                526KB 

بابا لنگ دراز               470KB

میتی کومون  ‌            435KB

نظرات 2 + ارسال نظر
هما سه‌شنبه 17 مهر 1386 ساعت 09:56 ق.ظ

شما خودتون میتونید اینا رو گوش کنید؟ من از هر جا تلاش میکنم موفق نمیشم:(
نکنه سره کاریه!!!!

چک کردم مشکلی نداره . شاید ای اس پی تون پرشین گیگ رو فیلتر کرده. با یه کارت دیگه امتحان کن احتمالا حل بشه

امیر یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.bjm.blogfa.com

چه خاطرات خط خطی ای! پروفسور بالتازارو می گین دیگه
(:
من شما را به تحدی می طلبم!!!

تحدی ... تهدی ... طهدی ... طحدی ... این یعنی چی ؟ خوبه یا بده ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد