باداباد !

باداباد !

چه میدانم من چرایی؟

چه میفهمم؟

چه میخواهم؟

نمیدانم  که باید بگویم آنچه میخواهد این دل تنگ سرش خورده بر سنگه منگه پیچیده درونش صدای دنگ دنگه گنگم

یا بمیرم در سکوت لبریز از فریادهای اشباع شده از شکایتم

چه میگویم ؟چه فکری در سرت آمد؟

چه خواهی گفت؟

نفهمیدم وجودت را

سلامی یا خدا حافظ؟

تو میدانی؟ تو میفهمی؟

نمیدانی!؟

چگونه درود بی ریا و بدرود پر دردم به وقت آغاز هر گاه و پایان بی گاهم شدی؟

تو میدانی؟ تو میفهمی؟

که اصلا تو آغازی یا که پایانی؟

که آزادی یا که چون من در بر دامی؟

در میان این همه تصویر مبهم تو آخر پس کدامی؟

تو میفهمی؟

من نمیدانم که تو برزخ به ایهام همان عشق اهورایی یا بهشتی در ورای ذهن پر دردم که فکرش جز تو نیست یا که یک دوزخ برای شعله پروردن درون کاهدان این دل کوچک؟؟؟

نمیدانم که قبله ای و من مجاب سجده به سوی کویت یا که بتی و من در اشتباه پرستش رویت!

نمیدانم تو میدانی؟

نمیدانم که سزاوار شکری به درگاه حق و یادت باید نهم در نهاد یا که نفرینت کنم و هر چه باداباد!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 08:23 ب.ظ http://morteza-jafari.blogfa.com

تبریک
پاینده باشی ;)

قورباغه پنج‌شنبه 1 فروردین 1387 ساعت 09:39 ب.ظ http://ghoorbagheyedahangos.persianblog.ir

نظر شخصیم اینه که :
که می دونه !:ی
و دیگه اینکه هیچی بد تر از جمله ی هر چه بادا باد نیست !

یه دوست دوشنبه 5 فروردین 1387 ساعت 10:09 ق.ظ

به نظرم بگو آنچه در دل تنگت است.
نگفتنش بیشتر آدم رو پشیمون می کنه از گفتنش.
حداقل حسرت نمی خوری!

ای کاش دوستان خودشنو معرفی میکردند.

شما! دوشنبه 5 فروردین 1387 ساعت 10:41 ق.ظ

عالی بود

ناصر شنبه 10 فروردین 1387 ساعت 10:09 ق.ظ http://www.nasser87.blogfa.com/

می خواستم توی بخش نظرات پست آخرت یه جمله ی دیگه اضافه کنم،‌اما نشد!!!!!!!!!!!!!

بخش ارسال نظر رو نشون نمی داد!!!!
فقط نظرات قبلی رو نشون می داد...
جل الخالق...

بگذریم

می خواستم بگم که فقط نمی آم اینجا سلام علیک کنم!

مطالب وبلاگت رو هم می خونم و خوندم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد